نرم افزار افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت – AKVIS Magnifier 6.0.1006.8910
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


 

 

AKVIS Magnifier نرم افزار قدرتمند برای افزایش رزولشون عکس ها با کمترین کاهش کیفیت می باشد. مسلما نباید توقع داشت که افزایش رزولشون یک عکس بدون کاهش کیفیت تصویر همراه باشد ، ولی AKVIS Magnifier با متدهای پیشرفته ای که دارد ، کمترین کاهش کیفیت را در افزایش رزولشون یا اندازه عکس ها خواهد داشت. این نرم افزار با بررسی پیکسل به پیکسل عکس ها ، افزایش رزولوشن را به صورت اساسی انجام میدهد و هر مرحله را با شفاف سازی و تنظیم وضوح هر پیکسل انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند عکس هایی که از اینترنت با رزولوشن پایین دانلود می نماید را به عکس های بزرگتری تبدیل کند. افزایش رزولشون تا ۳۰ هزار پیکسل امکان پذیر خواهد بود و dpi تصاویر تا ۳۰۰dpi نیز پشتیبانی می شود. همچنین این نرم افزار می تواند همزمان چندین عکس را مورد پردازش و افزایش رزولوشن قرار دهد.


نکته:
نرم افزار دارای trial reset می باشد که بعد از هر روز ۱۰ استفاده آن را اجرا کنید تا مجددا ۱۰ روز دیگر نیز فعال شود.

دانلود از لینک مستقیم – ۲۲ مگابایت
پسورد: ندارد
منبع: دانلود ها

 



نرم رفزار رمز گذاری قدرتمند بر روی فایل ها – BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

Jetico BestCrypt نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا انواع فایل های خود مورد حفاظت قرار داده و آن ها را از دسترس دیگر کاربران خارج نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلف و قدرتمندی به منظور حفاظت از فایل های کاربران استفاده می نماید. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود ، با کمک این ویژگی کاربران قارد خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Jetico Software می باشد.
 

دانلود از لینک مستقیم – ۵ مگابایت
پسورد: ندارد
منبع: دانلودها

 



حذف متن و آدرس های روی فیلم با Remove Logo Now! 1.2
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دسته بندی: نرم افزار, نرم افزار مالتی مدیا, ویرایشگر صوت و تصویر

Remove Logo Now نرم افزاری ویژه برای حذف متن ، نوشته و آدرس و یا به عبارتی واترمارک روی فیلم ها و ویدیوها می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک و زنده نسبت به آنالیز ویدیو شما اقدام می نماید و با یافتن متن ، زیرنویس ، اسم شبکه و لوگو شبکه ها ، واترمارک ها و… نسبت به حذف انها اقدام میکند. الگوریتمی که این نرم افزار جهت حذف نوشته ها از روی ویدیو استفاده میکند بسیار خاص می باشد و در اکثر موارد کاربر متوجه حذف نوشته و یا شی از روی تصویر ویدیو نخواهد شد. یکی از پر دردسرترین متن های روی ویدیوها ، وجود تاریخ روی ویدیوها می باشد ، این نرم افزار در این زمینه بسیار موفق عمل خواهد کرد و میتواند تاریخ روی ویدیوها را حذف کند. لازم به ذکر است این نرم افزار از فرمت های AVI, MOV, M1V, MP2, SVCD, FLV, MP4, M2V, DVD, SWF, 3GP, MKV, WMV, و RM10 پشتیبانی میکند.


 
لینک دانلود – 8.25 مگابایت 


 



دانلود MohsenSoftware Faktor v2.5 نرم افزار فاکتور
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

دانلود MohsenSoftware Faktor نرم افزار فاکتور


استفاده از فاکتور خرید امروزه تقریبا در تمامی شغل ها رواج دارد و فروشندگان برای حسابرسی ساده تر و خریداران هم برای تفکیک محصولاتی که خرید کرده اند از فاکتور استفاده می کنند و حالا مثل زمان قدیم فاکتورها معمولا دست نویس نیستند و فاکتورهای چاپی جای آن را گرفته است. فاکتورهایی که بعضی از آن ها توسط نرم افزارهای حسابداری تولید می شوند و کار را هم فوق العاده ساده می نمایند. اما هدف ما از این توضیحات معرفی نرم افزاری کارآمد و مفیدی است که صاحبان فروشگاه ها می توانند محصولات خود را به همراه یک فاکتور زیبا و شکیل ارائه دهند. این نرم افزار که کاملا ایرانی و البته رایگان هم می باشد MohsenSoftware Faktor نام دارد و البته همانطور هم که از نامش پیداست محصول شرکت نرم افزار محسن سافت می باشد. این نرم افزار ساده که محیط جالب و کاربرد پسندی هم دارد قابلیت های ساده اما مفیدی دارد که تقریبا همه مشاغل می توانند از آن به عنوان ارائه فاکتور بهره بگیرند.
ارائه به صورت دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ، سرعت بسیار مناسب ، ذخیره سازی با فرمت های دلخواه و رایج ، اضافه کردن محصولات به انبار به همراه کد کالا ، ارائه فاکتورهایی زیبا و شکیل به همراه لوگو شرکت ارائه دهنده محصول و چندین و چند قابلیت دیگر که این ابزار به فروشندگان محصولات ارائه می دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MohsenSoftware Faktor v2.5:
- دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی
- بهینه شدن محیط کاربری
- بهبود طراحی فاکتور
- توانایی تعیین حاشیه و فاصله فاکتور
- اضافه شدن کد کالا به انبار
- ذخیره سازی با فرمت های دلخواه و رایج
- واسط کاربری جذاب 
- امکان تعیین اندازه برگه خروجی
- انتخاب ، ویرایش و جمع آوری لیست خرید با سرعتی باور نکردنی
- درج مبلغ نهایی با حروف
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 


 دانلود رایگان نرم افزار نسخه 32 بیتی با لینک مستقیم - 4.73 مگابايت | لينک كمكي 
 دانلود رایگان نرم افزار نسخه 64 بیتی با لینک مستقیم - 4.80 مگابايت | لينک كمكي 
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com 
 تصويري از محيط برنامه



جستجو و مشاهده کلیه نقاط کره زمین با Google Earth Plus v6.0.3.2197
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 
 
 

 

منبع : www.AsanDownload.com


بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه ششم از نرم افزاری که می تواند هم جنبه سرگرمی داشته و هم جنبه آموزشی و مهارتی عرضه گردید. نرم افزاری کارآمد که با به روزرسانی های جدید قادر است تا آخرین تصاویر ماهواره ای از فضا و البته کره زمین را به رایانه های شخصی بیاورد. ششمین نسخه ازGoogle Earth که یکی از شاهکارهای گوگل به شمار می رود به تازگی عرضه گردیده است ؛ ما هم خوشحالیم که جز اولین سایت هایی هستیم که نسخه Plus که کاملترین نسخه از این ابزار به شمار می رود را به صورت کامل و کرک شده در اختیار شما کاربران قرار می دهیم. 
Google Earth Plus يکی از برنامه هايی است که به شما اجازه جستجو بر کره زمين را به صورت مجازی می دهد.شما قادر به پيدا کردن کشورها, شهرها ,مدرسه ها و …. در نقاط مختلف جهان و بزرگ کردن نقشه مورد نظر خود می باشيد. علاوه بر آن شما می توانيد عکس يا نقشه دلخواه خود را بر روی کامپيوتر خود قرار داره يا بر روی وب سايت شخصی خود منتشر کنيد.Google Earth Pro  ترکيبی از جستجوی گوگل به همراه نقشه های گرفته شده توسط ماهواره ها و نمايش سه بعدی ساختمان ها برای نمايش هر چه بهتر جغرافيای جهان است. شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Earth Plus:
- عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین
- دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات
- امکان جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی
- نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج
- قابلیت نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها و ...
- قابلیت شرح خطوط و زوایا
- قابلیت به اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML 
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 

 


موارد استفاده برای:
- طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرات ها)
- گرفتن اطلاعات از راه های زمینی ( اتومبیل رو )
- جست و جوی خانه یا آپارتمان
- جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان
- یافتن یک مکان تجاری
- و...

قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro:
- Google Earth Pro 
افزودن  قابلیت  پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet  و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر


Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): 
Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه  و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص

Annotate And Visualize:
نقشه محل سکونت خود را بوسيله ابزار طراحی سه بعدی موجود در اين نرم افزار ارايه داده و يا بيش از 2500 نقطه مورد نظر خودتان را بوسيله آدرس آنها و يا مختصاتشان بر روی نقشه قرار دهيد(سازگار با فايل های GIS data .shp and .tab. Examples include parcel, demographic, and 3D building data )


Share And Analyze:
ديده ها و عکس های خود را با ديگران از طريق فايل های گوگل يعنی KML تقسيم کنيد.در اين نرم افزار شما همچنين می توانيد از وسايل اندازه گيری ويژه اي بهره ببريد. تنها يک کليک کافيست تا گوگل تمام محاسبات را به تنهايی انجام دهد.


Create Visually Powerful Presentations:
قابليت گرفتن عکس تا 11 در 17 اينچ (4800 پيکسل يا 890 کيلوبايت) و استفاده از آنها در مدارک، سخنرانی ها،وب سايت و يا چاپ آن.شما می توانيد تا 13 مگابايت فيلم دلخواه خود را با يک کليک بسازيد.


Useful For Many Industries:
اگر شما صاحب کارخانه هستيد اين نرم افزار به شما اجازه می دهد تا مختصات جغرافيايی محل کار خود را به طور دقيق به نمايش بگذاريد.

ویژگی های نسخه جدید:
در Google Earth Pro به تصاویر ویدیویی خیابان ها که در برنامه نقشه گوگل موجود است دسترسی دارد. فقط با کلیک کردن بر روی آیکون دوربین یک پنجره بصورت Pop-up ویدیوی خیابان را نمایش می دهد.
کلید های فرمان جدید نمایشی نیز در این ورژن مشاهده می شود. یکی از آن کلید فرمان North (شمال) است. با کلیک بر روی این کلید فرمان، موقعیت تصویر به صورتی که شمال در بالای صفحه است، تغییر می کند.
ویدیو های طلوع و غروب خورشید نیز خیلی خیلی جالبند. فقط به نقطه ای که می خواهید رفته و کلید فرمان "sun" (خورشید) را در نوار ابزار کلیک نمایید. اینکار نوار تغییر زمان گرافیکی را نشان می دهد که شما می توانید زمان منطقه با ما وس تغییر داده و یا با کلیک بر روی Play بصورت اتوماتیک تغییر زمان در منطقه را مشاهده کنید.

مشخصات System مورد نياز:
 - Operating System : Windows XP
- CPU Speed : intel® Pentium® P4 2.4GHz + or AMD 2400xp
- System Memory ( RAM ) : 512MB
- 2GB Hard-Disk Space
- 3D graphics card : 3D-capable video card with 32MB VRAM or greater
- 1280x1024 , 32-bit true Color Screen
- Network Speed : 128 kbps Broadband / Cable internet

 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- محتويات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار كپي كرده و فايل را اجرا كنيد و بر روي سر یکی از ببرها كليك كنيد.

 قيمت: 400 دلار آمريکا 
 دانلود رايگان نرم افزار با لینک مستقیم -  14.1 مگابايت | لينک كمكي 
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com 
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 تصويري از محيط كرك شده ي نرم افزار
 تصويري از محيط برنامه
 سايت سازنده
 لينک منبع

 



دانلود نرم افزار بهینه سازی دسکتاپ True Launch Bar v.5.2
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود نرم افزار بهینه سازی دسکتاپ True Launch Bar v.5.2

معمولأ افرادی که در زندگی روزمره از نظم پیروی می کنند در رایانه خود نیز این نظم و ترتیب را که موجب زیبایی خاصی نیز می گردد رعایت می کنند. اگر شما نیز از این گروه هستید نرم افزار True Launch Bar را به هیچ عنوان از دست ندهید. این نرم افزار به شما امکان استفاده بهینه از فضای Taskbar را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بجای قرار دادن گجت های ویندوز بر روی دسکتاپ ، آنها را در Taskbar و در قالب همین نرم افزار داشته باشید. گجت هایی چون وضیعت آب و هوا ، نمایش میزان فضای فضای درایوهای مختلف ، نمایش سرعت شبکه ، اطلاعات پردازنده ، پلیر موسیقی و غیره. همچنین این نرم افزار یک منو در اختیار شما قرار می دهد تا نرم افزارها و فایل های مورد استفاده خود را در آن دسته بندی کنید و از بهم ریختگی در دسکتاپ خود پرهیز کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت ایران میت دریافت نمایید.
برخی ویژگی های نرم افزار :True Launch Bar
- امکان قرار دادن میانبرها و فایل ها در قالب یک منوی زیبا.
- استفاده از فضای Taskbar برای اضافه کردن امکانات مختلف.
- جایگیری کامل مدیا پلیر در .Taskbar
- سازگار با سیستم های 32 و 64 بیتی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
حجم: 15.7 مگابایت
لینک دانلود :
برای دانلود لینک زیر را در نوار آدرس کپی کنید
لینک دانلود :
http://dl5.mihandownload.com/2011/Baback/february-2011/True.Launch.Bar.5.2_%5Bwww.MihanDownload.com%5D.rar

پسورد : www.iranmeet.com