تغییر آیکون و رنگ پوشه ها و فولدرها با نرم افزار Folder Marker Pro v3.2.0
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

تغییر آیکون و رنگ پوشه ها و فولدرها با نرم افزار Folder Marker Pro


شاید بارها شما هم به این فکر افتاده اید که کاش می توانستید به شکلی پوشه ها و فولدرهای خود را نشانه گذاری کرده تا نوع هر فولدر مشخص کننده ی اطلاعات و فایل های موجود در آن باشد یا حتی از ظاهر یکنواخت و زرد رنگ فولدرها و پوشه های خود خسته شده و خواسته اید به نحوی رنگ و جلوه ای متفاوت و زیبا به فولدرهای خود ببخشید ولی نتوانستیه اید راه حل و چاره ی مناسبی پیدا نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید رنگ فولدرها و پوشه های خود را به رنگ های خاص و دلخواهتان تغییر داده و یا براساس اطلاعات و محتویاتشان آن ها را رنگ بندی نمایید. Folder Marker Pro نرم افزاری است که برای شما این امکان را فراهم می نمایید تا بتوانید رنگ فولدر ها و پوشه های خود را براساس اطلاعات و محتویاتشان و شرایط کاری شما بر روی فایل های آن پوشه ها تغییر داده و با انجام این کار نه تنها شکل و شمایل سیستم خود را از شر یکنواخت بودن نجات داده بلکه با دسته بندی فایل هایتان به راحتی به محتویات موجود در پوشه ها و حالات آن ها پی برده و از باز کردن مداوم آن ها و هدر رفتن وقت تان جلوگیری نمایید. از همه مهمتر شما به علت ساده بودن شیوه ی استفاده از برنامه و اضافه کردن گزینه ی که در راست کلیک سیستم شما ایجاد می نماید می توانید به راحتی و در عرض چند ثانیه تمامی اعمال و تغییرات بالا و گفته شده را بر روی فولدرهایتان انجام داده و به نتیجه ی دلخواهتان دست یابید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Folder Marker Pro v3.2.0 :
- امکان تغییر رنگ فولدرها به حالت های تیره، روشن و معمولی
- امکان تغيير آيکون هاي مربوط به شبکه و سفارشي سازی کامل LAN
- امکان ايجاد تغييرات بر روي چندین فولدر به صورت هم زمان
- امکان دو انتخاب براي تغيير شکل آيکون پوشه ها به پوشه هاي سفارشي و یا اعمال آيکون انتخابي بر روي همه ي زير پوشه ها
- امکان برگرداندن وضعيت و رنگ فولدر ها به حالت  قبلي و يا ايجاد تغيير رنگ دوباره بر روي آن ها
- امکان علامت گذاري بر روي پوشه ها بر اساس اولويت و برتری (پايين، متوسط، بالا) يا وضعيت درجه ی تکمیل کار (انجام شده، نیمه انجام شده، برنامه ریزی شده)
- امکان علامت گذاري بر روي پوشه ها بر اساس وضعيت کاری (تاييد شده، رد شده، در انتظار) یا نوع اطلاعات ذخيره شده در آنها (کاري، مهم، فايل هاي موقت و خصوصي) و ...
- ایجاد يک منوي Popup براي انتخاب شکل آيکون مورد نظر
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار بدون نیاز به دانش خاصی
- پشتیبانی از انواع آیکون های 32 بیتی
- دارای آیکون های اضافی در خود برنامه براي دفتر کار
- دارای یک زبانه ی آیکون برای اضافه کردن مقدار نامحدودی آیکون مورد علاقه و علامت گذاری فولدرها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 راهنماي نصب نرم افزار : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- حال نرم افزار را اجرا کرده و بر روی Enter Registration Code کلیک نمایید و با استفاده از سریال نامبر موجود در فایل Serial.txt نرم افزار را فعال نمایید.
-  نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدوديت از آن استفاده نماييد.

 قيمت: 34.95 دلار آمريکا (صرفاً جهت اطلاع!)
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 7.57 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 تصويري از محيط کرک شده ي برنامه
 تصويري از محيط برنامه



مقایسه سریع و آسان فایل ها با Beyond Compare v3.2.4.13298
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

http://www.AsanDownload.com


شايد شما هم دچار اين مشكل شده ايد كه بخواهيد چندين پوشه را با هم مقايسه كنيد و محتويات اضافي و تكراري آن را حذف نماييد. و از تكراي بودن فايلهاي و فولدرهاي خود اطلاع پيدا كنيد. اگر شما بخواهيد اين كار را به صورت دستي انجام دهيد شايد ماهها طول بكشد و شما نتوانيد تمامي فايلها و فولدرهاي خود را مقايسه نماييد. نرم افزار قدرتمند Beyond Compare Pro به شما كمك ميكند كه بتوانيد با سرعت بسيار بالا فايلها و پوشه هاي شما را مقايسه نمايد و تفاوتهاي مورد نظر شما را اعمال نمايد. همچنين اين برنامه گزارشي كامل در مورد كارهاي انجام شده در اختيار شما قرار مي دهد تا شما بتوانيد اطلاعات كامل داريوها،پوشه ها،فولدرها را با سرعت بسيار بالا و شگفت انگيز مقايسه كنيد و اندازه فايلها،زمان تغيير بر روي فايلها،و همچنين مقايسه بايت به بايت اطلاعات را انجام دهيد. براي استفاده كردن اين نرم افزار شما محدوديتي نداريد و حتي ميتوانيد هر فايلي از قبيل فايل زيپ يا فايلهاي FTP را بصورت كامل با يكديگر مقايسه كنيد. اين نرم افزار قادر است كه فايلهاي متني شما و همچنين فايلهاي HTML شما را ويرايش نمايد و همچنين با اديتور كامل خود و رنگي كردن متون به مقايسه كامل آن بپردازيد. شما با اين نرم افزار كامل ميتوانيد به صورت حرفه بر روي فايلهاي خود مديريت كامل داشته باشيد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Scooter Software Beyond Compare v3.2.4.13298:- مقايسه حرفه اي فايلها و فولدرها
- قابليت اجراي فرامين به صورت دسته اي
- قابليت انجام فيلتر براي مقايسه فايلها و فولدرها
- به روز رساني و اعمال تغييرات بر روي فولدرهاي انتخاب شده
- اعمال خصوصي سازي تغييرات شما بر روي فايلها و فولدرها
- داراي ويرايشگر كامل و حرفه اي براي ويرايش فايلها
- مديريت كامل بر فایل های موجود بر روی هارد دیسک و مقايسه آن
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- براي كرك كردن از شماره سريال نامبر در فايل Serial.txt استفاده نماييد تا نرم افزار شما به صورت كامل كرك شود. حالا ميتوانيد بدون محدوديت از نرم افزار استفاده نماييد.

 قيمت: 39.99 دلار آمريکا
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  5.55 مگابايت | لينک كمكي | لينک كمكي پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن تصويري از محيط برنامه سايت سازنده لينک منبع



ميانبرهاي مخفي كيبورد در ويندوز 7
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

ميانبرهاي مخفي كيبورد در ويندوز 7



تسلط به كيبورد نه ‌تنها سرعت مرور و كار با سيستم را بالا مي‌برد، كه باعث بالا رفتن استقامت نيز مي‌شود. در اينجا به چند ميانبر كيبوردي مي‌پردازيم كه سرعت كارتان را آنقدر بالا مي‌برد كه به يك نينجا تبديل مي‌شويد.
ميانبرهاي عمومي1ـ كليدهاي تركيبي Win+1,2,3,4 برنامه‌هاي موجود در تسك‌بار را اجرا مي‌كنند. با كمك اين ميانبر، مي‌توانيد برنامه‌هايي كه هميشه از آنها استفاده مي‌كنيد را در ابتداي تسك‌بار قرار داده و با نگه داشتن كليد ويندوز و فشردن كليدهاي 1 و 2 و 3 و 4 و … بسرعت آنها را پشت سر هم باز كنيد. اين ميانبر براي ويندوز ويستا و منوي Quick Launch نيز كار مي‌كند.
2ـ كليدهاي تركيبي Win+Alt+1,2,3,4 فهرست پرشي هر برنامه را باز مي‌كنند و مي‌توانيد از كليدهاي مكان‌نما براي انتخاب گزينه مورد نظر استفاده كنيد.
3ـ كليد تركيبي Win+T بين برنامه‌هاي تسك‌بار حركت مي‌كند. روش كار آن مشابه حركت دادن ماوس از روي آنهاست، با اين تفاوت كه براي اجراي برنامه بايد از كليدهاي Enter يا Space استفاده كرد.
4ـ كليد تركيبي Win+Home تمام برنامه‌ها را بجز برنامه فعلي مينيمايز مي‌كند. شيوه كار اين كليد تركيبي مشابه تكنيك Aero Shake است و از طريق رجيستري مي‌تواند غيرفعال شود.
5 ـ كليد تركيبي Win+B بخش System Tray را انتخاب مي‌كند كه پركاربرد نيست، اما زماني كه ماوس از كار مي‌افتد بسيار مفيد است.
6 ـ كليدهاي تركيبي Win+Up/Down پنجره فعلي را ماكسيمايز يا مينيمايز مي‌كند. البته در صورتي كه برنامه قابليت ماكسيمايز شدن داشته باشد.
7ـ كليد تركيبي Alt+Esc و Alt+Tab ميان برنامه‌هايي كه باز شده‌اند به ‌ترتيب گذر مي‌كنند.
8 ـ كليدهاي تركيبي Win+Pause/Break پنجره مشخصات سيستم را باز مي‌كند. اين كليد تركيبي زماني مفيد است كه بخواهيد بسرعت نام سيستم و ديگر مشخصات آن را مشاهده كنيد.
9ـ كليد تركيبي Ctrl+Esc براي باز كردن منوي استارت به‌ كار مي‌رود، اما جايگزين دكمه ويندوز نيست.
10ـ كليد تركيبي Ctrl+Shift+Esc مستقيما مدير وظايف ويندوز را باز مي‌كند و نيازي به فشردن Ctrl+Alt+Delete و سپس انتخاب مدير وظايف نيست.
11ـ كليد تركيبي Alt+Space منوي هر پنجره را باز مي‌كند كه مي‌توان به كمك آن و فشردن كليدهاي x يا n پنجره را بست يا minimize كرد.

ميانبرهاي ويندوز اكسپلورر1ـ كليد تركيبي Alt+Up به يك فولدر بالاتر مي‌رود. به‌جاي اين كليد مي‌توان از Backspace هم استفاده كرد.
2ـ‌ كليد تركيبي Shift+F10 نيز منوي كليك‌راست هر فايل را باز مي‌كند و سرعت كار با فايل‌ها را بالا مي‌برد. وقتي از اين طريق منو را باز مي‌كنيد، زير حروف خاصي از آيتم‌هاي موجود در منو يك زيرخط قرار دارد كه با فشردن آن كاراكتر، عمل مورد نظر انجام مي‌شود.
3ـ كليد تركيبي Shift+Del يك فايل را بدون ارسال آن به Recycle bin حذف مي‌كند.
4ـ كليد Ctrl+Shift+N فولدر جديدي در دايركتوري فعلي مي‌سازد.
5 ـ كليد تركيبي Alt+Enter پنجره مشخصات فايل را باز مي‌كند.
6 ـ كليد F2 نام فايل را تغيير مي‌دهد.
7ـ كليد F3 اكسپلورر را باز مي‌كند و مستقيما به نوار جستجو مي‌رود تا يك فايل را بيابيد. اگر پنجره اكسپلورر باز باشد، در همان پنجره به بخش جستجو مي‌رود.
8 ـ كليد F6 در پنجره فعلي، يكي‌يكي سراغ آيكن‌ها مي‌رود.
9ـ كليد F10 منوي فايل را در اكسپلورر باز مي‌كند.



افزودن برنامه‌ها به كليك ‌راست ويندوز
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



اگر با برخي از برنامه‌ها خيلي سروكار داريد و مي‌خواهيد بدون ايجاد آيكن جديد روي دسكتاپ، سريع به آنها دسترسي پيدا كنيد، كافي است نرم‌افزار خود را با يك ترفند ساده رجيستري به منوي كليك‌راست دسكتاپ اضافه كنيد. در اين ترفند روش برعكس آن را هم پيگيري خواهيم كرد كه چطور منوي شلوغ كليك‌راست خود را خلوت كنيد.
براي شروع، در نظر مي‌گيريم كه مي‌خواهيد از نرم‌افزار Notepad در منوي كليك‌راست خود استفاده كنيد، به ‌ياد داشته باشيد اين ترفند را براي هر نرم‌افزاري مي‌توان به ‌كار برد. نخستين اقدام، باز كردن ويرايشگر رجيستري از طريق ورود به منوي استارت و تايپ عبارت زير است:

regedit.exe
حال به مسير زير برويد:‌
HKEY_CLASSES_ROOTDirectoryBackgroundshell
حالا بايد كليدي زير كليد shell بسازيد، نام آن دقيقا برابر با نامي خواهد بود كه در منوي دسكتاپتان نشان داده مي‌شود. روي كليد Shell كليك‌راست و سپس گزينه New Key را انتخاب كنيد. حال به كليد جديد نامي را بدهيد كه تمايل داريد در منو نشان داده شود. در اين مثال از Notepad استفاده كرديم.
اگر مي‌خواهيد به اين آيتم، كليد Alt را هم نسبت بدهيد تا دسترسي سريع‌تري داشته باشيد، مي‌توانيد مقدار Default را در سمت راست تغيير داده و كاراكتر & و كليدي كه مي‌خواهيد براي آن استفاده شود را تايپ كنيد. براي مثال اگر بخواهيد با فشردن كليدهاي تركيبي ALT+N پس از باز شدن منوي كليك‌راست، نت‌پد باز شود، كافي است كاراكتر N& را وارد كنيد.
در مرحله بعدي بايد دستوري را بنويسيم كه برنامه را باز مي‌كند. براي اين كار روي كليدي كه ساخته‌ايد كليك‌راست و از منوي باز شده New Key را انتخاب كنيد.
نام اين كليد را command بگذاريد. براي كامل كردن اين مرحله، بايد مسير كامل نرم‌افزاري كه قرار است اجرا شود را وارد كنيد. حال روي command در سمت چپ كليك و سپس روي كليد Default در سمت راست دوبار كليك كنيد تا مقدار آن را ويرايش كنيد. حالا مي‌توان مسير فايل را در اين محل قرار داد. از اين به بعد با كليك‌راست كردن روي دسكتاپ، مي‌توانيد برنامه خود را مشاهده كنيد.

منبع: روزنامه كليك



محدود کردن کاربران در ويندوز
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

اگر از کامپيوتري به‌صورت اشتراکي استفاده مي‌کنيد يا مرکزي را (مانند کافي‌نت يا سايت دانشگاه) اداره مي‌کنيد که چندين كاربر دارد و نگران اجراي برنامه‌هاي مختلف توسط کاربران هستيد، مي‌توانيد با طي مراحل زير و بدون نصب هيچ نرم‌افزاري، کاربران را به‌اجراي برنامه‌هاي خاص محدود کنيد:
روي منوي استارت کليک کنيد و عبارت gpedit.msc را در باکس جستجو وارد کنيد و اينتر را بزنيد. سپس به اين بخش برويد:
 User Configuration -» Administrative Templates -» System
و روي گزينه زير دوبار کليک کنيد:
 Run Only Specified Windows applications
حالا گزينه Enabled را انتخاب و سپس در بخش Options روي دکمه کنار List of allowed applications کليک کنيد.

در ديالوگي که باز مي‌شود، مي‌توانيد نرم‌افزارهايي که يک کاربر مي‌تواند اجرا کند را وارد کنيد. حالا گزينه OK را بزنيد تا ويرايشگر Local Group Policy بسته شود.

اگر کاربري بخواهد به‌نرم‌افزاري که در ليست تعيين نشده است، دسترسي پيدا کند، با پيغام خطا روبه‌رو مي‌شود.

با تشکر علی مقدم



دانلود مستند کتاب گمشده ی نوسترآداموس
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

  عکس   دانلود مستند کتاب گمشده ی نوسترآداموس

در سال ۱۹۹۴، یک روزنامه نگار ایتالیایی بنام انزا ماسا در کتابخانه مرکزی ایتالیا در روم، مشغول انجام تحقیقی دربارهی متون قدیمی بود، به کشفی تصادفی بر میخورد. نسخه ای خطی از کتابی، به تاریخ سال ۱۶۲۹. در درون کتاب نام نویسنده ی آن با جوهری پاک نشدنی درج شده بود : میشِل دی نُسْتْرِدام – معروف به نوسترآداموس.

این کشف قابل توجه و خاص شامل ۸۰ نقاشی رنگی اثر دست خود شخص  پیشگوی بزرگ، نوسترآداموس بودند. تصاویر این کتاب بسیار مشکوک و مرموز هستند، تصاویری عجیب که عده ای بر این باورند که آنها پیش گویی هایی از آینده هستند. حروف، سمبل ها، شعار و پرچم ها، شمع ها، صلیب ها و حتی برجی ک در آتش میسوزد در این کتاب دست نویس به تصویر کشیده شده اند. آیا این عکس ها، رباعی هایی تصویری از پیشگویی های او هستند که تا قرن ۲۱ ادامه یافته اند ؟؟ چگونه این کتاب در کتابخانه قرار داشت ؟؟ چرا این کتاب برای ۴۰۰ سال مخفی بود ؟؟ و اینکه آیا این تصاویر واقعا آنقدر وحشت انگیز هستند که نوسترآداموس به عمد آنها را پنهان کرد ؟؟

 

دانلود در ادامه ی مطلب

 

حجم : ۷۲۶ مگابایت

رمز فایل فشرده : www.alborzdownload.com

* فایل قابلیت ۵% ریکاوری دارد.

این ارسال در انجمن البرز دانلود

دانلود : لینک مستقیم

منبع : البرز دانلود



نرم افزارهای فارسی شده
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

منشی تلفن و مدیر تماس


v3/v5/^3: بهترین منشی تلفن Smartphone Answering Machine v1.4 فارسی + هلپ فارسی + صدای منشی

http://www.mobilestan.net/showthread.php?t=128617


منشی تلفن همه کاره/لیست سیاه و سفید PhonePilot.v2.52 v3 v5 ‏‏ فارسی شد

http://www.mobilestan.net/showthread.php?t=103583


منشی تلفن S60 v3 & v5 Voice Inbox V1.10.119 فارسی شد

http://www.mobilestan.net/showthread.php?t=95459



دانلود نرم افزار بهینه سازی دسکتاپ True Launch Bar v.5.2
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود نرم افزار بهینه سازی دسکتاپ True Launch Bar v.5.2

معمولأ افرادی که در زندگی روزمره از نظم پیروی می کنند در رایانه خود نیز این نظم و ترتیب را که موجب زیبایی خاصی نیز می گردد رعایت می کنند. اگر شما نیز از این گروه هستید نرم افزار True Launch Bar را به هیچ عنوان از دست ندهید. این نرم افزار به شما امکان استفاده بهینه از فضای Taskbar را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بجای قرار دادن گجت های ویندوز بر روی دسکتاپ ، آنها را در Taskbar و در قالب همین نرم افزار داشته باشید. گجت هایی چون وضیعت آب و هوا ، نمایش میزان فضای فضای درایوهای مختلف ، نمایش سرعت شبکه ، اطلاعات پردازنده ، پلیر موسیقی و غیره. همچنین این نرم افزار یک منو در اختیار شما قرار می دهد تا نرم افزارها و فایل های مورد استفاده خود را در آن دسته بندی کنید و از بهم ریختگی در دسکتاپ خود پرهیز کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت ایران میت دریافت نمایید.
برخی ویژگی های نرم افزار :True Launch Bar
- امکان قرار دادن میانبرها و فایل ها در قالب یک منوی زیبا.
- استفاده از فضای Taskbar برای اضافه کردن امکانات مختلف.
- جایگیری کامل مدیا پلیر در .Taskbar
- سازگار با سیستم های 32 و 64 بیتی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
حجم: 15.7 مگابایت
لینک دانلود :
برای دانلود لینک زیر را در نوار آدرس کپی کنید
لینک دانلود :
http://dl5.mihandownload.com/2011/Baback/february-2011/True.Launch.Bar.5.2_%5Bwww.MihanDownload.com%5D.rar

پسورد : www.iranmeet.com